Wednesday 5 December 2012

Bejalai Ngeliling Rumah Panjai

Admin tok sigi rindu bejalai ngeliling rumah panjai. lebuh datai pengawa ke rindu ngambi gambar, ambis utai digambar, rumput,pun kayu, tanju...asal meh ngambi gambar. tang ukai aku aja rindu ngambi gambar "sengapa" munyi ko Madam besai aku, bisi ga urang ti rindu ngambi gambar baka aku...nasib gambar nyak ulih diguna kena ngaga blog tok.. ba aram kitai meda gambar ba area rumah panjai kami tok...

jalai tama ke rumah panjai..tok gambar pengudah urang ngadu ke jalai suba.

gambar jalai raya baru...



tok kawasan endur bala Madam besai nanam sayur..nda nemu ni bagi sapa ke ngempu nyak diak..yg penting, enti ka makai,minta..


tanju bilik sida aki lebuh maya bedau tembu suba.

gambar ba belakang rumah.

zon nanam jagung Madam besai

asai aku tok zon nanam terung gau daun ubi..

piko benung ditempah khas kkena nyungkur tanah..

aki bekerja keras niri ke tangki..siap promote agi nyak tangki ai..

tok gamabr suba..diatu ba area tok la kami selalu gempuru makai, ba open air market ke endur urang makai nyak bisi meh stail tok..
*kredit tok my uncle,Mr.Paul

1 comment:

  1. Rindu meda rumah panjai cda t0k..manah ndar..
    singgah meh gai blog aku.. http://cylliabella.blogspot.com

    ReplyDelete